PLUUUGGAAAA

Jag fattar inte hur man kan vara så dum!? Jag bara skjuter upp på allting. Great! Vilket betyder att klockan är kvart i nio och jag har biologi prov imorn och inte har pluggat något ännu! Och just nu bloggar jag vilket inte heller hjälper mig särskilt mkt om att lära mig om menscykeln, öronen å näsan å allt vad det e :O Men nu ger jag upp, MÅSTE plugga! Eller näe, måste bara. Blir det någon shopping på onsdag eller? :O Nu har jag fått hem mina jeans förresten ^^de var fina :P Och kostade bara 99:- :D:D Och mina fina hängselbyxor har kommit ut i butiken igen, tjohooo :D :D På onsdag vill jag till gymmet, dreggel :€ Hahha vad jag e konstig (Y) pöss :*

Kommentarer
Postat av: Johanna:D

Hur går det egentligen med bloggningen lilla vän?!;O

Börjabloggabörjablogga!

2011-04-25 @ 22:37:29
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/
Postat av: Johanna:D

Hur går det egentligen med bloggandet lilla vän?!;O

Börjabloggabörjablogga!

2011-04-25 @ 22:38:44
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0