TRÖÖÖÖTT

Jag gjorde min fysikläxa, jag tränade fysik, jag tränade manus, jag tyckte jag var förtjänt av ett kokt ägg. Jag kokade ett ägg
Jag skalade det
Inte ens äggvitan var stel
Jag satte det i ägghållarefuckingbajsgrejjen
Äggpäckelhållare välte
Ägget åkte ner i golvet
Där låg en vit/gul smet på golvet
Jag skrek och började typ gråta
För jag är så jävla trött
Mamma blev arg för att jag skrek och skrek på mig
Jag blev skitarg för att hon skrek och började gråta (Jag vet, jag vet, men som sagt, för att jag baaaaraaa vill sova)
Jag blev riktigt frustrerad och kokade nytt ägg
Bäst att detta är fint
För jag kommer inte vara nådig annars
Är riktigt, riktigt konstig idag
Typ pendlar mellan att storböla, Bli skiiit arg, eller var helt normal
Vill helst ha en äcklig syster att bråka med nu ;) Och det har jag, iaf en äcklig syster
Men hon är itne på bråkhumör :(
Jävla gråa hårdkokta ägggula
Jag hatar allt å alla >:@ inte alla ;) kolla denna var ju snygg, typ vampyrsmilies, känner mig som den >:€
Vem får jag bita?

Kommentarer
Postat av: Hilda (:

Akta så du inte får rabies!

2011-03-25 @ 11:46:34
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: johanna

ägghållarefuckingbajsgrejen.

kan inte sluta skratta.

bit mig.

2011-03-26 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0