Puuh

Ja, puuh :D Idag har jag varit hos mormor å morfar för mormor fyllde 80 år. På köpet fick man träffa sina underbara syskon och prata igenom en massa ;) Daniel hade lagat suuper god lax :D När vi kom hem sprang jag en runda, och nu sitter jag här. Har precis kommit tillbaka. Jag har sprungit 4 432 meter, haha :P Men då körde jag jogga, springa allt vad man kan, jogga, springa allt vad man kan, väldigt bra taktik (Y) Nu ska jag kolla på huset fullt av hundar sen sooova ♥ Natti ♥ typ, fast att jag inte ska sova riktigt ännu. Fast jag borde det med tanke på att vi har drama heeeeeela dagen imorn, ingen skola :/ Bara öva repliker och blablabla :)

Kommentarer
Postat av: Hilda (:

Blä, det blir till att öva upp rösten dårå, jag som ska skrika hela dagen.

HÄRLIgT

2011-03-22 @ 22:31:41
URL: http://bombus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0