FåffelVivi ;)

Snart ska vi åka å handla och hämta Viiiiiiviiiiii. Sen ska vi antagligen dra ut en sladd till altenen och äta våfflor utomhus ;D Mums. Hilda: Jag har redan arabies ;D nej justja, rabies heter det ju :S Idag i skolan fick vi glass av Britt-marie. Vi fullkomligt proppade i oss, som riktiga grisar. Vi var typ bara 5 stycken så glassen räckte utan tvekan. Vi har tillochmed ett alldeles orört stort glasspaket i frysen kvar ;D Haha. Och massa strössel åt vi. Sen när vi ätit glass så vi hade ont i magen, så upptäckte vi att det stod massa kolasås, choklad sås och jag vet inte allt ute på bordet. Och vi missade allt :(  Menmen, det var gott ändå. SNÄÄÄÄÄLLAAA hjälp mig. Jag har 1000 kronor att göra något med åt skolan eller klassen. Vad kan man göra? Var lite inne på att köpa sånnahär fotbollsspel, det är rätt kul tycker jag. Men kanske inte sådär jätte. Det skulle vara kul och göra något riktigt fett med klassen :D Fast tivoli är för dyrt :'( Annars skulle det vara UNDERBART! 3 675 kronor skulle det kosta med inträde och åkband för en klass.

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Men ni kan ju ta lite av klasskassan oxå så får ni råd :D?

2011-03-25 @ 22:37:54
Postat av: Johannaa

tivoli - dålig ide!>.<

fotbollsspel - bra ide!:D



fast det får stå i vårt klassrum då!;D hehe.

eller så köper du en jättestor plattv som vi kan ha på väggen mittemot soffan!:D Hur bra hade liksom inte det varit!!:D:D:D fast 1000 är kanske lite lite, vet inte hur mkt såna kostar...:/



Glöm inte earth hour ikväll!:D

<3

2011-03-26 @ 17:24:24
Postat av: Hilda (:

Ella: BRA IDé! :D

Jojo: Håll käften -.- :p



Tivoliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ^-^



man kan ju betala resan själv och så får man bara åkband, resan kostar inte alls mycket, 152/person tur och retur! ;D (med jojokort ;o)

2011-04-01 @ 21:12:46
URL: http://bombus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0