Utkast: Feb. 13, 2011

Tjabba tjena hallå :D Vill bara berätta att det ANTAGLIGEN (man ska aldrig vara säker ;P ) blir en trefärgad sheltie hane som får bosätta sig hos oss vintern 2011. (ett heeeeelt år kvar :'( Tur jag har Milou:* ) Så länge får ni ett smakprov på några shelitevalpar. Jag bara Undrar, vem smälter inte? Sååå söta. Kommer lite bilder från promenaden också :D Eftersom jag nu lyckades att INTE radera de utan lägga upp de på min blogg^^ Fotografen e ju som ni vet (tror jag?) Hilda ;D Asså, jag har inte pluggat något idag, FY! Får göra MASSVIS imorn!JAPP!tiden) ringa HANNA! Hoppas det finns plats kvar till mig :S Okej, jag har verkligen tröttnat på att blogg XD Haha, jag är verkligen så, hittar något:JÄTTEKUL! Efter ett tag:Mindre roligt... xd Men Milou förstås är alltid rolig. Även om jag har perioder med honom med :) JAG HATAR MICROSOFT WORD! Hade gjort min läxa, och nu kan jag inte skriva färtidgt den för det står att det inte kan öppnas på grund jag vette fan. Kom fram till en sak just nu. Jag ska sluta vara en människa som jag präglas till att vara. Haha detta skre jag typ för en vecka sedan, hade glömt publicerat det :S Sitter å lyssnar på  Dancefloor Hits 2011. Jag vill göra om min blogg, den e ful :S Det kan jag ju göra hos hilda, JA, hejdå, nu ska jag stääääda :D :D :D '(hehe :'(, men se livet från den ljusa sidan)
Vem smälter inte, sötisar *.*
.Vem smälter inte? Sötisar *.*
Hejhej Kamera!
Hejhej kameran och hilda :D
Puss på dig Milou♥
PUSS på dig milou :*
.
.
Och puss på dig Siggi <3 :*
Och puss på dig siggi :*
.
.
Det var visst inte bara jag som ville ha sommar, så jag frestar med en härlig sommarbild ;)
.
.
Böste
Och en sista på mig å milou när vi e i bööööste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0