Söndag

Okej, så Hilda skickade lite söta bilder, blir illa tvungen att lägga upp de med :D Också från promenaden :P Idag borde jag plugga matte med tanke på att vi har matteprov snart :S Men jag ska städa mitt rum och ut å gå med Milou också. Fast plugga KAN man ju faktiskt göra på kvällen (A) Sen kan jag ju plugga måndag och tisdag också! :D Fast på tisdag MÅSTE jag öva på replikerna till teatern :S öööh, pallar inte xd Fast det är roligt med teater. Bara lite jobbigt att öva på repliker. Fy så skoj heter pjäsen och alla som bor i höör får komma å se den :D IAf, bilder på mig och vovvarna, tack till mästerfotografen ;) Nu stack hon sorligt nog från skype, hon ska åka och provrida pollar. Hoppas de kastar av henne så hon itne vill ha någon häst, då blir det mer tid över till mig ;) haha, nää (L)
EN SORGLIG NYHET!
Bilderna försvann, så det blir inga :( Men kanske senare :D När hilda kommit hem från provridningen och kan skicka om bilderna på nytt ;) Så länge snor jag en bild från Hildas fb på henne och ellels häst, och en bild på mig och milou.
Hejsvej :*
PUSS :*
Super fin bild på Asse å Hilda, fotograf: Ellel (förmodar jag?)

Kommentarer
Postat av: Matilda

OH NOO! Halva Milou försvann :'( Wäääh >.<

2011-02-13 @ 11:58:03
URL: http://dentifrice.blogg.se/
Postat av: Ella :D

Åhh, när går den där pjäsen :D?

2011-02-13 @ 18:15:50
Postat av: Elsa

hej! vad kul att du hittat till min blogg :)

är det din häst? <3

2011-02-13 @ 23:16:21
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nää, det är inte min häst ;) Min kompis :D

2011-02-14 @ 16:55:26
URL: http://dentifrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0