Resten av dagen ;)

Okej, nu har Hilda åkt hem. Vivi och Elel skulle komma hit å ha filmkväll, men sen kunde inte vivi >.< så får se om ellel kommer :) Idag har vi haft drama, från halv nio till tolv, det var skit kul! :D Alla som har ett bra förslag på fina hundar, skriiiv O.o  Och de ska vara snälla också ;P Jag och Hilda var också ute och gick och fotade massa på vovvarna, får se om det kommer upp någon bild någon gång ;)  Sorry att jag skriver så osammanhängande XD sen har jag och hilda stekt ägg och kodat. Det syns va? :D Fast jag vill inte påstå att det är fint ännu, bara experimenterar :P OM ellel kommer ska vi köra anden i glaset med beta å lollo. Men jag har inga roliga frågor :/ Har absolut ingen aning om vad jag ska skriva ;)
Daft Punk – Harder Better Faster Stronger hehe, dagens låt :P Hjälp mig! Jag har två alternativ vad jag kan göra på sportlovet
1. Åka till stockholm (gratis  tågresa upp och ner) och vara hos farmor hela veckan. Det vi kommer göra är väll att åka på utflykter och fota en massa. Hon har också byggt upp en fotostudio i sin lägenhet och ville gärna fota mig. Ganska kul ;P En aktiv kvinna med andra ord
2. Vara hemma med mamma (hon blir helt ensammen) och hälsa på kennlar och vara med kompisar, speciellt hilda anar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Hilda (:

Lätt numero zwei! :D:D

2011-02-12 @ 16:15:58
URL: http://bombus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0