Öööööh

Har fixat bloggen flera gånger nu. Pallar inte att det bara försvinner hela tiden. Mitt huvud komer sprängas, har så sjukt ont :( Jag tror faktiskt att det börjar luta mot en till hund. Jag vill ju ha en collie (A) men det kommer aldrig gå. Mamma vill ha mer pudel, och jag funderar på sheltie. Fast australian shepherd är sjukt söta men tror de är rätt krävande. Lite border collie aktiga.  Whippet skulle ju Milou älska att ha som kompis, någon snabbis att sträcka ut benen på ängen med :P Idag ska jag ringa Hanna, sommarjobb i malmö, vestra hamnen, vespa :D Ska typ sälja glass och ta disk från människor som ätit. Kommer nog bli något av en utmaning
Såhär många kulor får du om du är en riktigt snäll å söt människa ;)
Hittade nyss denhär otroligt gulliga rasen. Miniature aussie <3 sötisar :D

Kommentarer
Postat av: JO.ohanna

ursäkta mig, men hur fan har du fått din blogg så konstig?xD menyn är ju därnere!O.o haha, men älskar din bakgrund!;D

och jag tycker du ska satsa på en sträckapåbenenhund, de låter ju jättesöta!^^

2011-02-09 @ 21:30:01
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0