ÖE :(

Nu är jag på dåligt humör, och ledsen. Jag mår illa och känner mig allmänt jätte äcklig. Det känns så jobbigt, att ha massa i huvudet som man bara vill prata ut om, men man inte vågar riktigt. Nu gick Milou också, jahapp, han kände väl att hans matte inte var något roligt. Jag pallar inte med spotifys reklam ;O SÄRSKILT inte dendär om att man kan lyssna på spotify på tv om man blablabla telia något. Den rösten får mig att bli på ännu sämre humör "hm, så du sitter här..." BLÄ! Egentligen skulle jag väl fråga Elle om jag fick hänga med hem till henne, eftersom jag och hilda snackade om det, men så blev det inte. Och Hilda stack från skype innan jag han ta upp det. Så jag får sitta hemma å fisa med andra äckliga människor som är otrevliga och på dåligt humör xd  Gud vad jag längtar tills jag börjar i gymnasiet! 'nu ska jag nog gå å spy
Btw, jag hatar blogg.se! Jag gjorde nyss en ny design, sparade, och kollade senare, och allt e borta. Jag pallar inte det! Så nu ser det jätte fult ut.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Krya på dej eller vad man ska säga !

2011-02-24 @ 22:34:03
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

din blogg är jättefin!!:O

och om du vill och tar mod till dig så vet du att jag gärna lyssnar!<3

2011-02-27 @ 12:06:15
URL: http://swee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0