Mudi! :D Milou, Vivi, Sigge <3

Nu sitter jag här, har precis befriat mig från sigge och nu har vivi honom i famnen. Han är rätt stor :P Om man säger så xd Vivi och jag har gått en härlig promenad i skogen och nu har vi bakat en kaka, haha xd nu delar vi på honom, halva kroppen i min famn, halva i vivis famn. Jag fick huvudet ^^hon fick rumpan ;P Jag har hittat världens sötaste hund. Mudi, men de är rätt krävande. Världens sötaste är ju såklart Milou, men efter Milou ;) Jaha, imorn blir det kanske filmkväll, får se :) Nu kommer bilder på Sigge, Mudi, och på mig och Milou :D Massa bilder helt enkelt :D Förrästen inga bilder på mig å milou, funkar inte ;O Btw, jag VET att min blogg e cp, jag skyller på blogg.se och säger "ta er i röven!" :'(
Detta är alltså mudisar :D As söta! :D
Detta är Siggi som jag passar, otroligt söt :D Skulle gärna passa honom för evigt, men han har ju en egen älskad matte! (foton stulna från Rebbes fb ;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0