Förra råkade heta utkast,detta får heta såhär

Hallu! :D Nu har jag kommit hem från malmö, egentligen skulle vi ju till ribban å träna Milou, men någon (host :P) glömde klickern, och då kändes det inte så lönt :S Så jag och Hilda har väl mest varit softpotatisar, men vi gick en lång promenad iaf :D Från klockan 9 till 10 (Y) Sen sov man gott :P På morgonen fick vi väl det lite stressigt, men vi han gott å lugnt med tåget. Nu borde jag städa eftersom Sigge och kompani kommer snart. Men jag orkar inte :( Nu har jag också ändrat om min design, blev inte så nöjd, men men :P Den andra var också ful så denna kanske e bättre :P Vet inte? Hoppas att det är någon enstaka människa där ute som har mod till att kommentera ;) Men antagligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0