Puuuuuh. Nu är det bestämt... Så sent som igår bestämde vi oss nästan för att köpa crazy conyak. Vi var ju och hälsade på en kennel, jag och mamma. De hade fyra valpar. Två tikar som var sålda, och två hanar som var kvar. Den ena hanen hette Chilli chill och den andra som sagt Crazy conyak. Chilli chill var super busig, han bet en och lekte hela tiden. Conyak var lugnare, han låg mest och gosade i min famn ^^ Och busade lite ibland. Så klart är jag redan jätte kär i honom, fast att jag bara träffat honom i en och en halv timme ;P Men idag har jag gått runt och tänkt, och om vi köper en valp nu, så kommer jag inte ha så mycket tid. Jag vill ju helst vara hemma med den hela dagarna när den är liten och prägla den på mig. Om vi hade köpt Conyak hade den antagligen blivit mer präglad på Lollo eftersom hon skulle varit hemma med den när jag var i skolan. :) Så det blir inget Conyak. Och det känns lite skönt, ganska mycket, för jag måste få förbereda mig lite, tänka över osv :P Vill inte stressköpa något... I alla fall inte något så stort som en hund. Kommer en liten bild på honom, eller två, min lilla sötnos som inte e MIN sötnos <3 Uch, jag sitter och äter JÄTTE äckligt naturgodis och försöker komma på en anledning till att jag äter det. Och så sitter jag och är allmänt glad och lyssnar på denna glada låten som gör en glad ;)Dirty South feat. Rudy – Phazing - Radio Edit
Sötis, hoppas du hittar ett bra hem <3
Men det är jag övertygad om :*
och hoppas du lilla Chilli Chill också hittar ett bra hem <3

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Så söta :D

2011-02-25 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0